Hej och välkommen.

Hejsan nu börjar jag ett nytt liv i sävar.

Jag kan berätta lite om vad jag kommer att skriva om här:

                                    * Rutiner
                                    * Mat , recept
                                    * Barnens utveckling, mått, vikt m.m
                                    * Jobbiga och roliga uppleverser
                                    * Våran vardag
                                    * Min studie
                                    * Mitt jobb
                                    * Våra intressen
                                    * Min resa till min önske vikt.
                                    

                                    * Kort och gott våran vardag hur vi lever och vad som händer hos oss i sävar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0